Following Nintendo NES Rey Leon (Eu compro)

• k0414 6 Ago 2017 12:26:23 1 posts
    Visto 3 anos atrás
    Registado 3 anos atrás
    Há pouco tempo en coisas.com descobre o jogo Rey Leon para NES versão española, despues de pagarlo o vendedor me disse que está perdió no envio e me ele quedado sin el.
    Minha pergunta é que salió este jogo em Portugal version española? Alguém de este foro tem esse jogo?
    alguém neste fórum eu poderia obter esse jogo?
    Perdoem a minha Português Falo Espanhol e Inglês única
    Obrigado

Para los que hableis español, estoy buscando el juego de Nintendo NES el rey leon version española que creo que salio aqui en portugal, hace poco lo vi a la venta en coisas.com pero el vendedor dice que lo perdio correos, es uno de los pocos que me faltan y me gustaria hacerme con el si alguno pudieseis ayudarme lo agradeceria mucho.

For those of you who speak english, I am looking for the Rey leon game spanish version, I know it was sold in portugal because I found it on coisas.com but the seller lost the game in the mail, if anyone here can help me out finding this game I would appreciate. thanks
Inicia sessão para responder

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.