Crunchyroll (App)

• ValtermcPires 8 Jan 2015 18:27:16 9,139 posts
    Visto 2 anos atrás
    Registado 9 anos atrás

http://www.crunchyroll.com/

Foi lançado hoje na Wi U e tem direito a uma free trial (mas pelo visto é preciso associar Paypal ou CC).

https://www.youtube.com/watch?v=LEFuFoZ0o5s
  • z32 8 Jan 2015 18:37:56 7,817 posts
    Visto 1 ano atrás
    Registado 10 anos atrás
    Como faço download? É que não encontro na eshop.
  • z32 9 Jan 2015 09:36:11 7,817 posts
    Visto 1 ano atrás
    Registado 10 anos atrás
    Ja encontrei, quando fui procurar ainda nao tinham actualizado a eshop.
  • Ricardostb 25 Jul 2015 10:04:16 1,146 posts
    Visto 2 anos atrás
    Registado 8 anos atrás
    Uma boa noticia para os fans de anime (como eu:biggrin:)

Upon its arrival, the Crunchyroll Wii U application was a welcome addition to Nintendo’s digital library of offerings. The one setback was the fact users had to sign up to Crunchyroll’s premium service or use the trial period to watch their favourite anime on demand.
    As of today, a significant change has been made. The latest update to the Crunchyroll app for Wii U means free users worldwide can now enjoy the same freemium experience offered on other Crunchyroll apps and the Crunchyroll website.
    No longer must you lock into the premium Crunchyroll service to watch popular anime shows on the Wii U. Provided you’re cool with standard-definition and a few ads along the way, the free model will let users watch entire seasons of their favourite anime.
    Of course, if you would prefer high-definition viewing and no ads, the premium experience is still the way to go. This package also includes simulcasts as soon as they are live. A free trial for the premium service is available via the Wii U application.
    http://www.nintendolife.com/news/2015/07/crunchyroll_wii_u_app_can_now_be_used_without_a_subscription
  • Mchess7 30 Jul 2015 14:50:49 1,425 posts
    Visto 2 anos atrás
    Registado 5 anos atrás
    @Ricardostb Que tal é a app? Está na e-shop ou retira-se de outro sítio?
  • Ricardostb 30 Jul 2015 16:40:07 1,146 posts
    Visto 2 anos atrás
    Registado 8 anos atrás
    @Mchess7 Tá na eshop, basta procurares por ela.

O serviço "freemium" é um pouco chato porque a publicidade aparece no meio dos episodios (o que para alguns passa bem para a mim chateia imenso). Demoram aproximadamente 30 segundos a 1 minutos. Aparecem logo quando inicias, depois do op, no meio e no final. O stream costuma ser estável. Mas tambem é grátis por isso nao se pode reclamar muito Ah e os animes são em SD, a qualidade HD só com premium.

Sobre o serviço premium acho um pouco caro para a oferta que tem mas cada dia está a melhorar.

No entanto há muito melhores alternativas online.

Editado por Ricardostb às 16:55:46 30-07-2015
  • Mchess7 30 Jul 2015 21:03:26 1,425 posts
    Visto 2 anos atrás
    Registado 5 anos atrás
    @Ricardostb Acho que vou dar uma espreitadela.
Inicia sessão para responder

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.