Daredevil

• ValtermcPires 28 Mai 2014 01:02:15 9,139 posts
    Visto 2 anos atrás
    Registado 9 anos atrás
    BOARDWALK EMPIRE'S CHARLIE COX CAST AS DAREDEVIL FOR MARVEL / NETFLIX SERIES

British actor Charlie Cox -- whose credits include Stardust and Boardwalk Empire -- has landed the title role in Marvel's Daredevil Netflix series. Latino Review first reported they were hearing rumblings of Cox's casting, which were then confirmed by Variety.

Over the weekend, news broke that Daredevil's original showrunner, Drew Goddard, had stepped down from that role, though he is still writing the first two episodes and will serve as an executive producer/consultant. Steven S. DeKnight, Goddard's fellow Buffy and Angel alum -- who was the man behind Starz' Spartacus -- has taken over as showrunner.

Daredevil is the first of Netflix's five upcoming Marvel series, including Jessica Jones, Iron Fist, Luke Cage and finally The Defenders, which will unite all of the characters
  • ValtermcPires 24 Abr 2015 10:01:04 9,139 posts
    Visto 2 anos atrás
    Registado 9 anos atrás
    Bem terminei hoje de madrugada, pah foi bem aceitável mas com 13 episódios não se podia esperar mais.
  • armandao Moderador 24 Abr 2015 14:26:31 9,279 posts
    Visto 3 semanas atrás
    Registado 12 anos atrás
    Eu vou para o 5º epi e estou a gostar.
  • DR--K3 26 Mar 2016 16:30:39 4,130 posts
    Visto 2 horas atrás
    Registado 6 anos atrás
    @Coburn Ehehehe, muito bom, essas "análises", só nao concordo com a do Foggy, ele não é assim tão chato.

Eu vou agora para o episódio 8, tá a ser mesmo muito boa :wink:
  • RockyMotion 27 Mar 2016 16:05:39 11,754 posts
    Visto 11 meses atrás
    Registado 11 anos atrás
    @Coburn A primeira imagem é uma trope conhecida como Lei da Conservação de Ninjitsu.
Inicia sessão para responder

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.